0%
Бренд DS Automobiles підтримує світ високої моди Парижа

Офіційний партнер Paris Fashion Week® (Паризького тижня моди) — Бренд DS Automobiles — представляє унікальну редакційну фотосесію, присвячену новим віянням в світі високої моди і електрифікованим моделям E-TENSE. Робота під назвою «Un Autre Regard» створена на стику різних дисциплін і напрямків, пов’язаних духом авангарду і «віддзеркалює» фотографіїі Сари Мун (Sarah Moon), зроблені майже 50 років тому з автомобілем SM в головній ролі. Нова ініціатива Бренда DS Automobiles є частиною комплексного проекту, націленого просувати «Французьку розкіш» в партнерстві з іншими відомими компаніями і майстрами.

Однією з ключових подій Paris Fashion Week® є презентація колекції чоловічого одягу сезону «Весна-літо — 2021», яка проходить в режимі «онлайн». Бренд DS Automobiles бере активну участь в подібних заходах і підтримує роботу дизайнерів, яких «Федерація високої моди» просуває через окремий виставковий зал Sphere.

З моменту своєї появи Бренд DS Automobiles черпає натхнення в світі моди, кіно- і фотомистецтві. Інколи актори, інколи — аксесуари, однак все це обов’язково призводило до того, що автомобілі Бренда змінювалися в залежності від проекту. І ось сьогодні нова арт-робота «Un Autre Regard» (фр. Інша перспектива) запропонувала нові можливості, рішення і емоції в світі фотографії.

«Федерація високої моди» нещодавно назвала головні молоді Бренди в світі моди: BLUE MARBLE, Boramy Viguier, EGONlab, Germanier, Mansour Martin. Фотограф Поль Франко (Paul Franco) представив своє бачення Паризького тижня тоди — у вигляді п’яти фотографій, де поєднуються сміливі «луки» від цих нових модних Брендів і різні автомобілі DS: електричний кросовер DS 3 CROSSBACK E-TENSE, підзараджаємий гібрид DS 7 CROSSBACK E -TENSE 4×4 300, престижний седан DS 9 E-TENSE.

«Я в захваті від роботи Сари Мун, вона неймовірний фотограф. Також мене надихає Стівен Кляйн. Для нового проекту я вирішив використовувати в своїх фотографіях суміш цих двох різних стилів — м’якою, поетичної, жіночною натури, а також потужний, сильний, енергійний чоловічий стиль зі спалахом. Саме ось така комбінація стилів дає змогу побачити моє бачення фотографії. Я прагнув створювати модні фотографії з модними автомобілями і модним одягом — чого вдалося досягти за допомогою поєднань різких картинок і розмиття деталей. Мені дали повний карт-бланш, завдяки чому вдалося створити шедеври — наприклад, фотомодель на капоті автомобіля DS 9, з модними шкіряним аксесуарами від EGONlab. Люди вкладають в фото-зйомку величезна кількість енергії і я сподіваюся, що мої фотографії передають її глядачеві. Я знаю, що ми перевершили межі традиційного автомобільного світу, в даному випадку для нас цих меж немає!», — поділився Пол Франко (Paul Franco), наповнений ентузіазмом від нового проекту.

Під пильним поглядом професійного фотографа, зустріч п’яти дизайнерських Брендів і автомобілів DS Automobiles відкривають для нас нове розуміння «прекрасного». Основна роль одягу або автомобіля тепер відсунута в сторону — все заради краси і задоволення.

З моменту свого створення п’ять років тому, Бренд DS Automobiles регулярно співпрацює з компаніями, які є експертами своєї справи. Кращі майстри та фахівці з вишивки, огранювання кришталю, роботи з пір’ям і соломою — всі вони співпрацювали з командою DS DESIGN STUDIO PARIS в питаннях створення унікальних інтер’єрів автомобілів, які стають все більш знаковими. Ці напрацювання, в свою чергу, стали джерелом натхнення для салонів серійних моделей DS 3 CROSSBACK, DS 7 CROSSBACK, DS 9 та інших моделей Бренда DS Automobiles.

Проект «Un Autre Regard» в першу чергу буде презентовано на Instagram-сторінці @DS_Official в період з 9 по 13 липня під час проведення Паризької Тижня Моди. Також фотографії будуть представлені у вигляді каталогу, випущеного обмеженою серією.

Нові дизайнери нового світу

BLUE MARBLE

BLUE MARBLE — новий Бренд чоловічого одягу, заснований Ентоні Альваресом (Anthony Alvarez) в 2017 році, родом з Парижа. За допомогою талановитої та креативної команди, Бренд BLUE MARBLE реалізує концепцію «окремої колекції для окремого міста». Кожна колекція одягу використовує загальну естетику BLUE MARBLE, але фокусується на окремому місті чи знаковому, культовому місці. Таким чином, досягається мікс стародавньої історичної спадщини і нових субкультур, створених підростаючою молоддю, при цьому відображаються цінності та особливості різних частин світу. Бренд створює одяг для людини, який постійно змінюється: від «міського принца», люблячого витончені речі — до заколотника і бунтаря, готового порушити усталені правила.

Boramy Viguier

Після чотирьох років досвіду в Будинку Високої Моди Lanvin, молодий паризький дизайнер Борамі Вігьє (Boramy Viguier) в 2017 році наважився на запуск власного Бренда. В даному випадку переважають міцні матеріали, особливий крій і деталі. Наприклад, спортивний одяг отримує великі блискавки, еластичні застібки, капюшони великого розміру. Таким чином, підкреслюється сучасний стиль, але без шкоди для практичності і зручності використання. Молодий талановитий дизайнер вже зарекомендував себе як зірка на сцені високої моди.

EGONlab

Молодий французький Бренд EGONlab черпає натхнення в нових творчих рухах, які сильно вплинули на наше сучасне суспільство. Кожна колекція одягу демонструє художнє переосмислення революційних змін. Таким чином, одяг EGONlab об’єднує моду, музику, дизайн, мистецтво — в результаті утворюючи унікальну суміш. У той же час Бренд пропонує своїм покупцям абсолютно нові, захоплюючі, унікальні враження.

Germanier

Молодий модний дизайнер, який у 2013 році приєднався до компанії Central Saint Martins, маючи за плечима два роки роботи в HEAD (Женева). Фіналіст конкурсу EcoChic Design Award 2014-15, творець першої еко-колекції для китайського люксового бренду Shanghai Tang, стажист шкіряного відділу Louis Vuitton ... Багатий досвід роботи привів до того, що дизайнер Germanier зважився на створення власного напряму одягу — це сталося в 2018 році, в лютому була запущена перша колекція одягу. Визнання прийшло зовсім скоро: в 2019 році його яскравий і «гламурний» модний одяг привертає увагу журі премії LVMH — в результаті дизайнер Germanier заслужив статус півфіналіста.

Mansour Martin

2019 року дизайнери Мансуе Бадьяко (Mansour Badjoko) і Мартін Лішнар (Martin Liesnard) заснували новий Бренд одягу — Mansour Martin. Обидва з Бельгії, але обидва пройшли різний шлях до своєї мрії. Мансуе навчався у Французькому Інституті Моди. Мартін вивчав в Парижі все, що пов’язано з менеджментом в області предметів розкоші, моди, дизайну. В результаті сьогодні цей творчий дует поєднує досвід з різних областей світу високої моди, ідеально доповнюючи один одного. Бренд Mansour Martin сміливо об’єднує естрадні, міські, культурні мотиви в одязі — фактично, створюючи новий фантастичний всесвіт. Компанія пропонує одяг, який призначений для чоловіків, але також його може носити і жінка. Крім того, всі вироби виготовляються в Європі і з максимальним використанням екологічно чистих матеріалів.